Hemma igen!

Då är jag hemma igen efter en mycket trevlig helg i västerås!
Saknar redan folket från Värmland... vissa väldigt mycket... men jag glädjer mig åt att ha fått tillåtelse att säga att jag "hör till dom"

Helgen innehöll det i stort sett allt som man kan förvänta sig av en sån här tillställning.

~Underbara (och i många fall extremt vackra) människor, från halva vårt underbara land.
~Ömhetsbevis som stundtals duggade äckligt tätt.
~Ömhetsbevis som bara var otroligt ärliga.
~Stadskamp och vänligt menade hån.
~Brobyggningar och efterlängtade återseenden.
~"Världen-är-liten" moment.
~Skolmat och äckligt kaffe.
~God mat och gudomlig dryck.
~Chanser som aldrig kommer tillbaka.
~Gigantiskt hotellrum MED badkar.
och ja just det... ~Föreläsningar (både av det väldigt bra och av det mindre bra slaget).

image382


image381

Tyvärr har jag inte tid att sitta hemma i min kammare och tänka tillbaka på allt kul men å andra sidan fylls dagarna av andra lika roliga saker så det gör väl inte så mycket just idag :)
Men vissa saker minns man bara sådär ändå... (och ha nu i tanken att halva sverige fanns representerat...) gissa till vem dom sa "Du är nog den som pratar mest riks svenska här, varken brett eller gnälligt" HA!  hur är det dom säger... up yours?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0