God morgon!

Idag har jag ganska mycket som jag vill hinna med att göra, eller rättare sagt, måste hinna med att göra, jag har dock lite problem med i vilken ordning det blir bäst..
Tror att jag ska börja med att ta en dusch nu och sen åka iväg för att göra ett inköp, då kan jag grejja i "lugn och ro" hemma sen innan jag måste ge mig iväg vid 15 tiden för att hinna träffa Klara!

Är inte helst säker på om jag drivs av vilja eller envishet för tillfället, jag tror och hoppas att viljan fortfarande finns men jag börjar nog känna att det krävs en gnutta envishet nu också, annars hade jag ställt in ett flertal av dom sakerna som jag ska göra...

I vilket fall som helst så har jag kommit på hur stor skillnad det är ute nu mot när jag jobbade sist!
Då när jag gick hem på kvällen va det alldeles mörkt ute och jag hade på mig mössa, igår va jag ute och tog en promenad (utan mössa!) och solen var fortfarande uppe vid samma tid!
Det är inte utan att jag börjar längta lite extra till semestern =)

Nej, nu är det hög tid att sätta lite fart!
Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0