God morgon!

Nu är det gråa tråkiga vädret här som hade utlovats redan till igår... det ser inte särskillt inbjudande ut och det är nog bara att glömma trädgårdsarbete idag! Får vara glad om jag hittar motivation till att ta en promenad.
Istället får jag sysselsätta mig inne.. tror att jag ska jobba vidare på min utrensning!  Den här veckan ska nog allt skräp från rusten köras iväg och då tänkte jag passa på att få med så mycket annat som möjligt också!

Annars blir det nog en lugn dag, vilket kan behövas! Ska jobba imorgon igen och jag vet inte om jag vilat speciellt mycket under dom här dagarna :)

Vad har du för planer idag?


Kommentarer
Postat av: chaos

Jag hade tänkt mig rensa på balkongen men skall rensa en hel del hemma också så vi sysslar med samma sak idag! Jag har köpstopp idag så det är inget annat jag kan göra!

2008-04-06 @ 10:49:59
URL: http://fabulouschaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0