God morgon!

Idag vaknade jag inte förens tio i sju! och somnade om på en artondels sekund.
Men nu är jag inte helt säker på att jag vill återgå till att sova 14 om dynet :)
Hur som helst hann jag inte sova så länge för, kl 7 väcktes jag av larmet på mobilen och det var dags att kliva upp eftersom jag var tvungen att köra bilen till doktorn igen, därefter blev det en kort promenad hem och det va nog för väl att jag inte skulle gå längre för i min "tillfälliga" sinnesförrvirring innan jag åkte hade jag bestämt att jag skulle klara mig utan halsduk och mössa och med tunna vantar.
Det blev en kall promenad kan jag säga :S och när jag kom hem hade jag t.o.m ont i öronen, mest i det högra, vilket är tur eftersom jag är vänsterörad!
Jag som hade funderingar på att slänga min "gå till jobbet-jacka" igår när jag va i rensar tagen är glad att jag fegade ur och det kommer dröja länge innan jag bestämmer mig för att det har gjort sitt!!

För övrigt så har jag inte så mycket inplanerat idag... Ska ringa till min löneass. och se om jag kan rätta till alla fel som blev på min lön den här månaden, men förutom det så har jag inga planer alls förens till kvällen.

Ikväll är det nämligen after work, som gäller med både mat och dryck men det bästa av allt; är ju att jag inte ens behövt jobba idag :)

Vad händer hos dig idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0