hem ljuva hem

Tillbaka i staden!
Och det gick alldeles jättebra att åka med bussbiljett på tåget hem :) Tack för tipset Anna och tack till dina (och förhoppningsvis en dag även mina) super trevliga  kollegor!
Hälsa gärna på dom såhär i kampanjtider!!

Det har varit mycket märkliga dagar... en hel del nya kunskaper och inte minst kontakter... brobyggning som det så vackert heter (självkalart bygger vi the SEKO way!)
Vissa saker var av betydligt tråkigare karaktär, men det ska jag inte gå in på här, då jag riskerar att avslöja en och annan elak tanke som jag råkar tänka ibland :)

Imorgon har jag sovmorgon och jag tror inte att det finns nån som kan ana hur mycket jag längtar tills dess! hoppas, hoppas, hoppas att jag vaknar tidigt och kan somna om och bara njuuuta!

Har föresten en positiv klimat grejs nyhet :)
innan chaos tog över min hjärna hände det, något oftare än nu, att jag köpte saker som jag kanske inte alltid tänkte igenom riktigt... bla inhandlade jag vid ett tillfälle två stycken gala klänningar som jag märkligt nog inte fått sådär överdrivet mycket (läs; ingen) använding för.
Nu har jag how ever blivit antagen till att vara med på en kongress nere i Stockholmet och då ska det enligt infon jag fått vankas finmiddag en av kvällarna, där det är kavaj/långklänning som gäller!
Där ser man vad bra det kan vara att hamstra på sig en massa saker ibland :P nu gäller det bara att höghöjdsträna lite gång :S
Bör jag räkna med att det ska styrdansas på en sån tillställning?

Nu får det räcka för idag... jag har lite bloggläsning att hinna ifatt med =)

ps. en ny nötpåse måste inhandlas till nästa gång... så lite har jag fått uträttat under dom här dagarna iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0