Örebro imånn

Det kan ju tyckas lite märkligt att jag jobbar när jag har semester, semester betyder ju att man är ledig, kan man tänka och jag kan känna att jag är beredd att hålla med.
Det är dock så att jag valt att ta semester från mitt jobb på hemmet, (nästan) alla övriga former av inkomstbringande sysslor utföres med glädje.

Som t.ex att åka till Örebro på möte imånn.
För att göra det hela lite extra trevligt så har sj bestämt sig för att ställa in i stort sett varenda tåg som någonsin gått till Örebro.
Jag kommer därför bli tvungen att lämna mitt hem långt före gryningen, mitt under värsta vargatimmen måste jag ge mig iväg bara för att bli strandsatt i Lindesberg under en evighet (halvtimme) och SEN efter det är det möjligt att ta sig till Örebro .
Det är lite smått oroväckande men mest av allt är det jävligt irriterande!

Skärpning sj! och nu menar jag det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0