Mer Dalarna åt folket!

Så är det äntligen klart!
Efter endast två dagars telefonerande lyckades jag få tag på rätt person i rätt tid =)
Man funderar över om människor gått någon slags utbildning, kanske hette den "hur du hittar din plats på ditt eget jobb" eller nått liknande, hur som helst är jag imponerad och mest av allt är jag lättad!

Det blir alltså till att mellanlanda lite i Dalarna igen innan jag fortsätter mot E-tuna.
Detta har dock medfört att jag måste påskynda processen med tvättning av kläder som kan komma att behövas.
Det är inte utan att det blir lite påställt när jag nu får endast en halv vecka på mig istället för tre... men jag ser det som en utmaning och jag har goda förhoppningar om att jag kommer lyckas!

Man måste ju tro på sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0