Karlstad city

Ja... då har man överlevt en kursdag till...
Utan några större problem faktist! värre blir det imorgon :( då är det dags för rollspel igen.
Jag har allvarliga funderingar på att omvärdera allt jag inte tycker om och sätta rollspel på första plats!!

Jag hatar rollspel!!!

Nåväl, det är morgondagens problem!
Nu väntar middag och sen bär det av in mot stan, för att bowla... vi får väl se hur det blir med den saken!
Jag lider forfarande av sviter efter möhippebowlingen och känner att jag inte är beredd att risker livet en gång till på så kort tid.

Jag är för övrigt väldigt trött... för att inte säga jättetrött!!!
Ska bli skönt att åtevända hem imorgon för att återuppta mitt semestrande =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0