Förbereder

Jomenvisstserru! (Frågan är om det där ens är ett ord och i så fall om det är ETT ord eller 7, nån som vet?)
Idag har jag varit väldigt strukturerad och effektiv!
Jag började dagen med att försöka styra upp min ansiktsbok lite, men det gick ju som vanligt åt skogen... det känns som att vi aldrig kommer knyta några band, boken och jag... :(

Efter det ägnade jag en väldigt lång stund åt att prydligt vika ihop alla kläder som av någon anledning inte får plats i garderoben... och nu vet jag vad ni tänker... men nej! det hjälper inte att gå vidare till nästa! det är nämligen fullt, överallt, hela tiden!
MEN! viktigast av allt är att jag nu har gjort två jättefina högar med alla överblivna kläder som jag sedan varsamt placerat i en fåtölj.
Det tokigaste är nog egentligen att jag ändå inte har nått att packa med till kursen! :O ännu en av universums stora frågor... hur går det ihop? kommer vi någonsin få ett svar? kanske inte...

Nåväl... efter denna ansträngning vara klockan ca 13.30 och jag beslöt mig för att tiden var mogen för att göra i ordning lite frukost.
Frukost hör för övrigt till dagens viktigaste mål och man bör därför inte slarva med den och med det mantrat ringades i åtminstonde en av hjärnhalvorna tog jag mitt skråvmål bestående av vatten och hårt bröd med mig att avnjutas framför tvn.

Eftermiddgen ägnades sedan åt att försöka få till nån slags ordning i badrumsskåpet och till min stora förvåning hittade jag inte mindre än 7 (!!!!!) st lypsyl eller va di kallert.
Jag som helt ärligt trott att min släng av kleptomani gått över sen jag rensade sist.. men tydligen inte..
När jag prydligt radat upp mina fynd stog jag en liten stund och såg på dom med ett leende, tänkte ett tag på om jag skulle ta ett litet foto att visa för S, jag kan på riktigt för mitt inre höra hur hon frågan "varför gör du så där?" men jag har nog inget bra svar på den frågan... nariga läppar kanske??? eller??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0