sjuk och jävlig

usch!
Jag har börjat fundera på om jag går i sömnen... jag tror att det är mycket möjligt att det är så! hur ska man annars förklara att jag har en boll svinto i halsen? skulle jag försökt svälja den när jag va vaken? troligtvis inte!

Som om inte det vore nog, har jag också blivit en snorunge :(

*YNK*

För övrigt har jag ju gjort ett litet besök på jobbet idag... så pass länge att jag hann fylla i några ledighets ansökningar *fnissar*
Det var ju iofs inte det enda jag gjorde, idag va det ju möte med hygien sköterskan som pratade med oss om MRSA.
MRSA är dumma grejjer men inte speciellt logiska... jag fattade ingenting.
Å en sidan säger hon att det är fy och ajja bajja att föra smittan vidare...
Å andra sidan säger hon att om nån av oss får smittan så får vi behandling och kan, efter ett tag, gå tillbaka till jobbet...

Ena stunden säger hon att man inte ska testa personalen och nästa viftar hon med ett häfte som en bekanting till mig varit med och tagit fram... och denne bekanting sparkade bakut (trots att hon inte är nån häst!) när jag påtalade att personalen inte får testa sig.

ja jag vet inte! kanske är det bäst att inte göra det heller :S

Efter mötet gav jag mig ut på en liten åktur, utanför kommungränsen!
Men ni behöver inte vara oroliga... jag åkte bara till Hällefors så jag har inte brutit mot 70skylts regeln.

Nä nu orkar jag inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0