Milan 193 (eller va det 139)

Jag har ingen aning om hur jag ska börja... det känns inte som nått bra utgångsläge för rapporten jag ska skriva in till avdelning sen...

Vad jag vet är iaf att det kommer bli synd om S imånn om vi träffas, men hon är lite van och jag har ju faktiskt tagit en bild på en snygg kille åt henne ;)

men ja... jag har varit på en väldans massa föreläsningar/seminarier va man nu vill kalla det (så nu vet vi vem det är synd om och vilka som är hungrigast) jag har också medverkar i nått som man kallade öppen rymd eller om man vill verka lite världsvan open space, jag är inte värdsvan, jag åkte ju trots allt ändå bara till Ludvika.
Iaf så var den öppna rymden inte speciellt farlig och är det inte värre än så kan jag sluta drömma mardrömmar om att av misstag bli kvarglömd out there om jag skulle missa sista rymdfärjan hem.

men nog har jag lärt mig en hel del saker... som t.ex.
- Trasdockorna muntrar upp även den deppigaste
- Man bör uppge rätt rumsnummer vid all inhandling av förtäring
- Det är ingen slump att samtliga anställda på arla är uno-proffs
- Man ska inte skjuta upp saker till morgondagen :( bättre lycka nästa gång? en andra chans tack!!!
- Att jobba med kriminella innebär inte att man är en mördare
- Det är en dag i morgon också
- 20 kronor är billigt!
- Per kan även stavas med A
- Postbilar blir buckliga efter en månads användning, så är det bara
- Man kan roa sig med ett och samma skämt i över ett års tid
- Groddar innehåller protein
- styrdans är coolt!

Snart är man full lärd =))

-----

om jag va lite smart skulle jag ju känna som du


Kommentarer
Postat av: Linnis

TRASDOCKORNA!

2007-10-04 @ 10:43:14
Postat av: Allicen

jajjamen!! och vederbörande kunde även imitera "den svenska kocken" på franska... "det går lika bra ändå" hmm...

2007-10-04 @ 16:35:36
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0