Hundingen

Idag fick jag äntligen träffa mördarhunds bebisen.
Man såg tydligt tendeser till att det kommer bli en riktigt kamphund av henne.. för jag hade sannerligen inte velat vara i stället för plastbuken som hon slogs med.

Nu tror jag att jag möjligen kan ha räddat henne från att bli en argsint hund, hon fick en hel ask med tandborst godisar och alla som haft tandvärk vet hur ilsken man blir av det, därför är det av största vikt att man förebygger dessa problem och gärna med hjälp av tandborstgodisar i två mumsiga smaker.
Det återstår iofs bara att se hur många tandborstar som lilla bejbin får... både husse och matte visade sitt intresse för godsakerna men man får väl hoppas att dom har moral nog att förstå att man inte får ta godis från ett barn.

Bejbin vägde enligt uppgift ca 10 kilo... det betyder 30 to go typ!!! ohh my!!!
Fast inte ens en hundfegis som jag kan låta bli att erkänna att man faktiskt smälter vid första åsynen av detta yrväder...

image162
Tyvärr har jag inte den blekaste aning om vem som är vem här... möjligen kan jag i sann "ID" anda med hjälp av mina "fördomar" klura ut vem som är husse, men där går gränsen.

Kommentarer
Postat av: Linnis

Kan du köpa en så Linnis får leka med den?

2007-10-10 @ 09:52:56
Postat av: Allicen

Jag är av den åsikten att djur ska leva gott och må väl... så NEJ!

2007-10-11 @ 15:16:16
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0