giv mig styrka!

Nu verkar det som att jag varit elak igen, för redan innan jag vaknat idag har straffen börjat  hagla över mig :(
För det första ska jag i morgon avbryta min ledighet för att gå in på jobbet och mötas, mötningen kommer ske mellan mig, mina arbetskamrater och en hygiensköterska... snälla nån!!! det här med utsöndring av dålig lukt börjar gå för långt, är det verkligen så illa, Pygmén???

Straff nummer två kommer i form av halsont från helvetet... lill(a skit)ungen och jag har tagit fram en rad olika förslag på uppkomsten av detta fenomen och i nu läget känns karusellåkning utan stuplocks skydd som den mest troliga orsaken.
Det ska inte hända igen, iaf inte förens nästa år :P

För övrigt är det nog bara synd om mig i största allmänhet men det är nog inte värre än att 17 koppar te och S får mig att glömma det! nu är det länge sen vi sågs och inga uppdateringar har gjorts under tiden, hur ska vi hinna klart till kl 13???

time to go, more to come!

Kommentarer
Postat av: Linnis

Din stora skit unge!!!!!!!! *arg som ett bi å bräker som ett får*

2007-10-04 @ 10:44:59
Postat av: Allicen

*bräker också som ett får*

2007-10-04 @ 16:34:16
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0