come come my lady

Nu börjar jag bli frisk... det betyder att allt det där som jag sååååå gärna velat göra (men inte kunnat) under dom där dagarna jag varit ett ynkdjur nu känns antingen onödiga eller väldigt jobbiga.

men jag har iaf varit ute i friska luften några minuter under dagen... bla så har jag krattat (eller för den petnoga, räfsat) löv.
Ungefär en sjättedel av trädgården är nu superfint krattad (räfsad) för ett tag...  Dock är risken att kvarvarande löv på träden bestämmer sig för att falla ner på det nu nykrattade (räfsade) området är överhängande, men det känns som att det inte gör något.

Lill Nea har nu i dagarna tre åkt till E-Tuna för att reka lite inför min stundande ankomst till nämda ställe.
Jag försökte få till att jag skulle få låna hennes kompis lägenhet där över en natt så jag inte behöver åka så tidigt, det känns som att dom motarbetar mig! DUMT!

Morgondagen kommer ägnas åt diverse telefonerande åt alla möjliga håll samt ett litet hundbesök på eftermiddagen, kanske kommer det inkludera x antal rastningar, vad vet jag.. jag är ingen hund - inte ens ett ynkdjur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0