packad

Ska ju till Sala nu i veckan så jag passade på att bli riktigt packad i dag och det har gått över förväntan faktiskt!
Denna gången har jag dock ransonerat bort mjukisdressen, har inte haft anledning att klä upp mig nått på dom tigare kurserna så nu får mina kamrater leva med att dom missar det!

Kunde dock inte få tag i nån mindre väska (vilket är tur som fan för då hade jag fått ta till ica-påsar!!) så inte vet jag var vi ska göra av Kennys öl... i värst fall får vi dricka ur dom innan vi kan åka vidare!!  Stackars honom som kör! Mohaha!!!!

Så, nu blir det troligtvis inget mer bloggande på några dagar och då undrar ni säkert vad ni ska göra med all tid som ni kommer få över när ni inte kan läsa om mitt überspännande liv, men se, det har jag lösningen på!
NI bloggar åt mig!
Välj själv om du gör det som kommentar, offentligt eller privat inlägg i gästboken!
Jag ser med spänning fram emot läsningen =))

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0