julklapps shopping

Har varit till Borlänge i dag och påbörjat årets inköp av julklappar!
Det va faktiskt en RIKTIG bra shopping dag, hur kul som helst och jag har köpt massor med bra presenter och självklart bara sånt som jag helst vill behålla själv =)

Faktum är att jag är så nöjd med sakerna att jag knappt kan låta bli att lägga ut bilder på dom, men det skulle ju medföra ett visst mått av sänkt stämning vid julklappsöppningen på julafton så jag får försöka låta bli.

Har även letat som en galning efter en advets stjärna till köket men hittade inte nån som va i närheten av vad jag ville ha :(
Varför är alla av papper now a days??? tänker ingen på regnskogen??? pumpa upp mer olja för sjutton och gör hållbara grejjer av plast!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0