Idol, igen, ännu en gång...

Seriöst!
Vad är det för jävla skitprogram????
Min Idol åkte ut innan det hela ens hann börja och när jag precis hämtat mig och fått en ny kärlek... Så åker han ut!
Vad är det för puckon som röstar egentligen???
Han va ju bara för söt... sötare än socker och jag satt hemma i soffan och rodnade när han tittade in kameran, precis som jag alltid gör när sockersöta pojkar ser mig i ögonen =)

Däremot är jag inte så insatt i hurvida han va bäst eller sämst eller mittemellan på riktigt... jag tycker att han är bäst för att han bara är bäst! Ungefär som att Betnér är bäst även när han inte är rolig.
Men vad händer?
Det ska pratas ut... och så förstör dom alltihop!
En hop fnittriga flickor med stirrande ögon och löshår ner till knäna står och maler på om hur BRA han är och hur SNYGG han är...
Innan dom ens hunnit färdigt hade jag tröttnat och gått därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0