Fars dag

Idag är det alltså fars dag... egentligen tycker jag att det är lite märkligt (om än trevligt) med så mycket ståhej runt den här dagen...
Berättade för en av gubbarna på jobbet att det var fars dag och han blev jätteglad, sa att han trodde att "hela stugan" (sjukstugan?? Hahaha!!) skulle bli full i folk... vilket han iofs hade rätt i... men till saken hör att han någon timme senare berättade om att han skulle bli firad men han hade ingen aning om varför... så gulligt =)

Men lite så tycker jag att hela dagen känns, folk firar hit och firar dit men ingen vet varför!

Min egen far hade sagt att han inte ville ha några presenter men att han ville att vi skulle komma och hälsa på ändå... jag respekterade hans önskan litegrann och gav honom bara choklad.
Vi pratade lite om julmarknaden... och jag längtar sååååååå!
Hoppas på några få minusgrader, mycket snö och MASSOR med saker att handla =) ohhh wiiiieeee :P

Ska försöka få tag på ett par vinterskor imånn... känner att det kan komma att behövas innom en snar framtid :S kanske är det inte helt fel att införskaffa en jacka också... men det får isf bli på tisdag...

...när jag ska till Örebro. För jag SKA till Örebro, så mycket vet jag nu.

Kommentarer
Postat av: Linnis

När skulle du till Oscaria? va va va?

2007-11-12 @ 11:14:49
Postat av: allicen

hahaha!!! jag har redan varit där mohaha!!!

2007-11-12 @ 13:34:35
URL: http://allicen.blogg.se
Postat av: Linnis

Gick det bra att hitta stövlar!?

2007-11-12 @ 13:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0