Det är över...

Fyra dagar går verkligen fort!
Utbildningen är klar nu och jag kommer sakna en hel del saker.

Men! såg att jag glömt skriva om dagen i Esto! Så...
För att komma dit åkte vi buss vilket jag tycker är hur kul som helst! Tyvärr blir jag ju alldeles jättetrött efter tio minuter så jag somnade :(
Under tiden dom andra kollade på en spännande film om folk som badade i ett nästan överdrivet rent hav satt jag alltså och sov med ett tuggummi hängades halvägs ut genom käften.
Som sagt; det är trevligt att åka buss!

Självklart håller dom på att bygga om hela Esto... jag misstänker stakt att det är en byggkupp och rätt som det är en dag så har man stulit esto och monterat upp hela staden i Norge!
Well well, när jag kom fram till borgen och jag stog på trappen så kände jag iaf igen mig, jag är nöjd!
Väl där fick vi en rundtur... mest spännande var nog att kolla på Vanjas skor =)

Efter lunchen hade vi så det stora förtroendet att på helt egen hand ta oss riksdagen, jag blev rädd!!
Men svansade efter dom som påstod sig hitta och döm om min förvåning när det visade sig att vi kom rätt :O
Jag har aldrig varit till riksdagen förut... Varför har jag inte fått det???
Det där stället är verkligen ascoolt!! Vakter med miner hårdare än granit som står och berättar märkliga saker i en svart dosa.
Hsh va det iaf statsministerns frågestund när vi va där... En av vakterna med granitmin informerade om att man inte fick prata eller ens hosta där... jag blev akut hostnödig direkt, vad annars?

Har väl inte så mycket att säga om våran statsminister mer än att verkar vara en rolig snubbe om än på ett jävligt korkat sätt...

På kvällen blev det middag med gänget och efter det bussfärd hem till Tärna igen.
Jag passade på att ta ett tuggumi och därefter somna in med gamnacke...  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0