snart...

snart! är det semester!!
Har tre skift kvar innan jag blir ledig :P underbart!!

Hoppas att vädret behagar bli lite bättre snart så att det går att fortsätta med målningen... stilleståndet har varit totalt nu under lång tid, inte bra!!
förhoppningsvis kommer några skvättar grundfärg att bli inhandlade imorgon, så går det att börja på baksidan lite... balkongen är ju under tak så det ska väl kunna gå att måla om inte luftfuktigheten närmar sig 100%, man vet aldrig :S

På nöjesfronten börjar det nu ta lite bättre fart nu!
På torsdag åker jag troligtvis till LA för att kolla in Martin Stenmark (fel martin, men det får väl gå :/)
Kanske har Nea kommit hem på besök då så att jag kan åka med henne???

På fredagen kommer förhoppningsvis K & S hit på besök... isf blir det grillning och drinkar för att sedan fortätta norrut så stadsborna får se sin idol Björn Rosenström... jag är bara nöjd om han sjunger "elin, elin tydligen en hääääärlig puddig" hehe!!!
Tar dom sig hit stannar dom således även över Lördagen, maten är inte spikad men det lutar åt att vi gör ett par pizzor för dryckerna är ju redan bestämda =) (nån som bryr sig???)
MEN! viktigare än både mat, dryck, sömn och syre på lördagen är ju mitt ROOTVÄLTA!!!!!!!!
Me längta såååå!!!

Skulle tro att vi alla är ganska möra på söndag om allt följer planen och kan jag på nått sätt bistå till att besökarna kommer till tåget så är jag nöjd för hela den dagen!!

thats all!

ps. bilder borde komma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0