2a!!!!! :(

huhuhuhuhu!!!!
LillyFin har fått sin första 2a, kommer hon någonsing förlåta mig???
Gubbarna på bilprovningen tyckte tydligen att hjullagren var anmärkningsvärt dåliga och någon tyckte tom att jag, JAG!!, skulle hört att det lät konstigt om bilen... Pffff!!!

När jag åker bil är det enda jag hör "du frågade mig och nu ska jag svara dig, du ställer massa frågor men orden sviker mig, jag ser mig idag men är inte samma som förut, det finns så mycket saker som jag vill ska komma ut.... lalala..."

Nu finns det människor som tycker att jag ska åtgärda problemet, jag tycker att det låter väldigt dyrt och tråkigt, men då kommer dessa människor med argumentet att jag får körförbud om en månad om jag inte gör det... det är nog bland det värsta jag hört!!
Jag får ganska akut brist på motargument i det här läget och som om inte det vore nog är en av dessa människor min far och när det gäller Lilly finns det ingen jag litar på så som Fader Vår, så därför är det jag som tar mig en åktur till verkstaden på måndag *suck*

Känns som att jag kommer skämmas en aning aning över att visa upp mina nya skärmar som jag va där och frågade dom om dom kunde hjälpa mig med det... hehe...

image85

Btw! känner du någon dag ett oförklarligt (eller egentligen är det väl skit det samma om du vet varför eller inte...) behov att att underredsbehandla en bil... säg bara till så får du låna min för att stilla suget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0