pain in the...

Det har varit en ganska händelselös dag...
Hade planerat att ta en promenad efter jobbet, men jag fick nog av regnvädret på det korta stunden det tog att komma hem :(
Får hoppas att jag lyckas bättre imorgon istället!

Har fått riktigt ont i ryggen idag,  men ändå måste jag jobba ett extra skift imånn, även fast jag nog skulle behöva vila svansen lite :(
usch och fy vad det är synd om mig  :P

Men oh! just ja... När jag va och handlade idag så hittade jag faktiskt baristamjölk!! wiiieee..  kanske blir det en ny omgång med kaffemaskinen imorgon också och då finns det goda möjligheter att jag svävar ut lite och faktiskt använder kaffepulver när jag kladdar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0