Ludvika shopping

Vem det nu än är som bestämmer över vädret så är jag evigt tacksam för plusgraderan vi haft idag!
Jag kunde utan problem ta Lilly till Ludvika utan att behöva oroa mig för hurvida jag skulle bli utfryst eller inte!

Jag va trött... så sjukt trött i morse och att få huvudmassage i det läget var ju rena drömmen... Varför måste jag byta frissa?? :( hoppas att M kommer tillbaka till nästa sommar *håller tummarna*

Hälsade på mors mor och mors far en stund också... mormor gjorde varma mackor och va sådär super gullig som bara mormor kan vara!
Måste hälsa på dom snart igen!!!


Kommentarer
Postat av: Fridah Reinholdsson

** inga porblem:) ha en fin dag:)

2007-12-07 @ 08:50:50
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0