julpyntning

Idag har jag fått ner julsakerna från vinden.
Jag verkligen ÄLSKAR julen men ändå är det samma sak varje år, jag står där med kartongerna och bara glor på alla grejjer...
Spec nu i huset, det är verklgen inte kul att försöka få till nått bland alla bruna tapeter :(

Tänkte att jag iaf kanske kunde försöka få upp lite grejjer i köket... men så kändes färgerna fel... och jag fegade ur att sätta upp krokar i fall att jag skulle ångra mig och få en massa fula märken på väggarna, så inte ens min älskling pepparkaksgrisen har kommit upp!

Mitt uppe i allt det här fick jag fram tomteråttan som får mig att tänka på lovely sis och helt plötsligt stog jag bara där mitt på golvet och grinade som ett litet barn men ett mjukisdjur i famnen.
Jag hatar att behöva känna så här... det gör så ont... jag saknar dig så mycket... varför måste det vara så här??

Som tur är hittade jag iaf nånting som fick mig att skratta lite för mig själv... eller vad säger ni? kan julen bli annat än bra med dom här snyggingarna signerade "E -88"? tror knappast det =)

image203


Kommentarer
Postat av: Henke

Jag har nog också en sådan där toalettsrulle tomte hemma hos mamma eller uppe på vinden , och visst är dom väldigt vackra !!men min är nog lite finare !

/ Henke

2007-12-20 @ 09:17:54
URL: http://www.henrikogren.blogg.se
Postat av: allicen

:O det kan jag aldrig tro! =)

2007-12-20 @ 22:16:14
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0