julklapparna

Idag har jag varit pysslig hela dagen =) tyvärr är det ju alltid så när jag är det att jag måste iväg och jobba... men efter jobbet idag blev det iaf lite julklappsinslagning!!

image204

image205



image207

Hade inte riktigt rätt grejjer och så men det blev iaf tillräckligt bra för att kunna ges bort... Hoppas nu bara att det som ligger där i blir till belåtenhet för mottagarna!!

Imorgon ska resten av paken bli klara, så jag kan börja städa ordentligt, för som det är nu ligger det snören, saxar och cellofan i hela matsalen =) så blir det förhoppningsvis köttbullerullning och choklad med minttu drickning!
Varför är det inte jul hela året om??? =))

Kommentarer
Postat av: Stina

Oj, vilka fina paket, önskade att jag kunde få till det sådär. Ville bara berätta att Achmed verkligen förgyller vår vardag. Numera kan både jag och Fredrik spontant utbrista "Shut up, I'll kill you" eller "Hello, I am Linsey Lohan" i alla möjliga situationer.
Tack för det! : )
En fråga dock: Hur gör man för att lägga in klipp från Youtube. Jag försökte att göra en länk men det blev alldeles fel. Ha en bra dag! : )

2007-12-22 @ 12:10:40
URL: http://svenskhemmafru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0