Julafton

Julaftonen är över för i år... nu är det ett helt år kvar till nästa gång :(

Roligaste rektionen på julklapp va utan tvekan Nea, som viftar med sin högklackade skotårtspade och vrålar "en sån här skulle ju du få i födelsedagspresent!!"

Det faktum att jag tvingat henne till delad vårdad om ett par stövlar är helt plötsligt inte så svårt att förstå längre =)

Nu är det ju även så att jag inte bara gett bort julklappar, utan jag har även fått en hel del själv =)
TACK så jättemycket!!!

Som ni säkert vet har jag ju gått och dregglat över en kaffemaskin ett längre tag nu... och gissa vad som fanns i ett av paketen :D

image212

Den här gången kommer jag tom anstränga mig för att läsa några rader i instruktionsboken innan jag försöker mig på att meka på egen hand! men när det väl är gjort bjuder jag mer än gärna på kaffe =)

Fick även en parfym och den är nästan läskigt mycket Elis!
Så mycket att jag inte ens själv visste att det fanns en parfym som va så mycket jag :O

image213

Än en gång TACK för ALLA jättefina presenter... hoppas att ni är lika nöjda med det ni fått, som jag är :P

Det är en väldans tur att jag är ledig den här julen för det är verkligen fullt upp! I morgon är det nämligen dags för ännu ett bröllop =)
Jag är skitnervös, för att jag fått uppgifter om att det kommer över 80 gäster, hoppas verkligen att du skämtar med mig aprillo, chrillo :S
Men å andra sidan... jag kan ju inte mer än skämma ut mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0