it's just an other new years eve...

I morgon är det nyårsafton!
Jag har inget speciellt planerat, men sa iaf ifrån erbjudandet om att jobba.
Kanske klär jag upp mig lite, dagen till ära, i mina nya fårskinnar istället för dom gamla sunkiga, kanske kommer jag duscha och slösa lite på deodoranten... det är svårt att veta så här långt i förväg hur festlig en dag som nyårsafton kan komma att bli!

För övrigt så har jag kommit på varför alla andra hinner tröttna på julen långt före mig...
Jag hinner helt enkelt aldrig med i tid!
I går va jag iväg och köpte mig en julduk till köket... och imorgon ska jag nog smeta kristyr på lite pepparkakor =)

GOD JUL på er alla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0