hjärnstopp

Visst blev det julmarknad även för min del idag!
Och visst spenderade jag några kronor på helt onödiga saker... närmare bestämt har jag lyckats köpa inte mindre än två advents stjärnor OCH en adventsljusstake, alla till samma fönster :O

Jag förstår faktiskt inte hur min hjärna fungerar när jag gör så här! (näe... det är ju faktiskt inte första gången!)
Igår köpte jag ju en vit sisalstjärna men men efter en stunds funderande och vändande och vridande bestämde jag mig för att jag inte alls blev nöjd med den...

Jag tänker att jag väl får köpa en pappers stjärna iaf men ungefär samtidigt läser jag ackas blogg och ser att hon har fått tag på precis en sån adventsljusstake som jag vill ha...
Efter att hon tipsat mig om vart jag ska inhandla den blir det bråttom att ta sig ut i komersen och vad är det första jag gör?

Köper en fucking pappers stjärna!!!!
Märkligt nog kände jag mig också väldigt nöjd med min nyinhandlade stjärna och tänkte glatt för mig själv att det var dags att gå vidare och köpa ljusstaken och inte förens jag står med den i handen på väg till kassan inser jag att jag just är på väg att köpa mitt tredje pynt på två dagar *suck*

image181

Imorgon ska jag gå och köpa en till, för nu har jag kommit på att jag ska byta och ha sånna här i matsalen och ta den svarta i smide till köket istället =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0