Grisfest

Så har det äntligen blivit dags för skönhetstävlingen vi alla väntat på!!

Miss piggy 2007

Årets kanditater är, om möjligt, ännu fulare än sina företrädare, men det hindrar inte det faktum att en vinnare måste utses!
Till årets final gick endast två deltagare vidare och jag är mäkta stolt att presentera dessa!

image201 
                   Gris kandidat nummer 1

image202    
                  Gris kandidat nummer 2

Röstningen sker genom att du skriver nummret på din kandidat och som vanligt är både kommentars funktionen, offentliga samt privata gästboksinlägg tillåta, tyvärr kommer inga röster kunna tas emot per telefon då det riskerar att slå ut stora delar av telas nät.

Den vinnande grisen får, förutom äran, nöjet att slippa bli uppäten på julafton, utan får sitt öde uppskjutet till dess att det är dags för det stora tabberaset!

Kommentarer
Postat av: swEetie

Efter mycket överläggning så har jag beslutat att rösta på kandidat nummer 1!

Dessvärre måste jag klaga på fotografen som har ställt skärpan åt helsike fel på kandidat nummer 1! Måhända för att öka chanserna för kandidat nummer 2?? Det här luktar mygel!! ;)

2007-12-18 @ 18:41:25
Postat av: Linnis

Nummer två är sötast! Den har iaf inte jag hjärta att äta upp...

2007-12-19 @ 16:29:10
Postat av: Pappa

Gris nummer två

2007-12-24 @ 15:16:01
Postat av: Mormor

Nummer två

2007-12-24 @ 15:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0