Kitsch från Skilns

När syster satte igång att rensa ur sitt nya torp var jag såklart tvungen att övervaka processen. Endel saker fick jag henne att behålla, endel saker räddade jag från sopsäcken med löfte om asyl hemma i Borgen. Däribland ett par små "dukar" i plast!



Jag vet inte vad det heter på riktigt, men dom påminner om sånna där tårtunderlägg av papper som man kan köpa även nu för tiden. Men av ganska mjuk plast alltså..

Perfekt för balkongen tycker jag!

Är ju hemma den här veckan och får verkligen stålsätta mig för att inte släpa fram gardiner och filtar på balkongen. Nästa vecka ska det enligt yr bli sex grader igen och därefter finns inga garantier att det inte kommer en höst-storm på besök igen, då vill jag inte ha en massa uteprylar att hålla koll på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0