Hoppet lever

Häromdagen började jag göra iordning altanen på baksidan och jag hoppas att det fortfarande finns gott om tid att hinna sitta där och njuta av en vacker sommar!


Segelduken är uppe, möblerna tvättade och mattan på plats. Nu saknar jag mest lite blommor att sätta ut men annars är det fritt fram att börja chilla!

På andra halvan av altanen har jag ett matbord som fortfarande är i behov av en omgång olja, men det hinner jag... sen. Till det bordet investerade jag dock i en ny vaxduk när jag var till Ludvika sist (därav kommer sen bli senare ändå).


Men vad säger man! Så här går det när man shoppar utan att egentligen inte ha en aning om ett enda mått


Retsamt är bara förnamnet! Men sist jag kollade va det ingen som brydde sig och därmed får det fortsätta se ut på tökke vis, jag är lika glad ändå.

Välkommen på en fika! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0