Hantverkare

Hur kan människor försörja sig som hantverkare? Dom gör ju aldrig några jobb! Eller är det bara mig dom totalt ignorerar när jag beställer deras tjänster?

Lämnade ritning på en hatthylla till en snickare - Hörde aldrig ett ljud ifrån honom (det är typ fem år sen!)

Kontaktade en grävare för hjälp att schakta om bakom garaget - hörde på omvägar att jag skulle blivit ombedd att kontakta en annan person. Nope! Så va inte dealen.

Skrev till en annan alltiallo-fixande firma angående ovan nämnda jobb - fortfarande ingen som kommit hit för att titta.

Beställer ett skorstensskydd där det enligt överenskommelse ska ske en mätning av skorstenen den 14/6 - Än idag har ingen varit här.


Är det konstigt att det är svårt att få saker att hända när man ensam och helt enkelt inte kan själv? Är jag inte tillräckligt viktigt som kund eller vad handlar det här om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0