Festlighet

Igår blev en totalt fullspäckad dag som började med utflykt till Örebro för att vara sällskapsdam under en shoppingtur.

När jag väl kom hem bytte jag om snabbare än stålmannen och gav mig ut på en tränings runda. Efteråt blev det en snabbdusch innan jag blev hämtad för att ladda inför kvällens utgång genom att äta pizza och dricka cider till skådespelet av en underbar sommarkväll.


Effekten av utgången blev att jag sov hela förmiddagen idag, med undantag för lite telefonerande för att reda ut otydliga planer som sen blev helt inställda. Väl uppe på benen har det gått lite segt, men jag har plockat undan lite i köket och oljat in halva balkongtrallen.


Mycket mer än så kommer nog inte denna dagen att bjuda på.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0