Far och dotter-dag

Igår skulle Pecoral visas upp på glasfirman som ska byta vindrutan. Fader Vår gjorde mig sällskap och det va en jefla tur på grund av


Jag orkar inte med mer bilkrångel! När jag pluggat klart och (förhoppningsvis) får ett jobb ska jag nog överväga leasing både en och två gånger!

Hur som helt, med pappa i passagerarsätet som slänger ett öga på instrumentbrädan och säger "kör" så va inte ens en lysande motorlampa något problem. Så vi fokuserade på shopping!


Det är ju egentligen helt galet vad mycket onödigt man släpar hem, men det är inte utan att det spritter lite i kroppen när man har så mycket kul att packa upp.

Bästa köpet va nog en kimono för 99kr! och några växter som ska få pryda Borgen och Borggården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0