Vardag igen

Med tanke på lördagens dagsregn med tillhörande blixtar och dunder så var gårdagens kanonväder verkligen otippat! Eftersom det va min sista lediga dag innan jobbet kallade igen unnade jag mig en lat dag!

Många och långa stunder i solstolen och lunchen fick bestå av mozzarella och tomatsallad!

Idag var regnet tillbaka så det fick bli inneaktiviteter efter jobbet. Jag samlade ihop lite energi för att fixa en långliggare. Nämligen att sätta upp plastfilm för att "frosta" glasrutorna i hyllorna på kontoret. Plastfilmen blev väl inköpt förrförra sommaren om jag inte minns fel.

Och visst hade det väl varit trevligt om resultatet blev lyckat när det tagit emot så mycket att ta tag i det?

Men det blev det ju inte såklart! I min fantasi skulle det dölja bröten ännu bättre, så nu känns det ändå som att jag måste göra ytterligare åtgärder...

Ja, detta är "efter".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0