Söndagsglimtar

Under helgen tog jag med mig Bror och besökte en nyöppnad lanthandel i en av byarna utanför Staden. 

Temat är ekologiskt, hållbart och älskvärt!


Köpte ett par förpackningar te, men jösses vilken beslutsångest! Jag älskar verkligen teerna från Yogi!

Efter ett besök vid systers byggarbetsplats till blivande hem gjordes även en visit i föräldrahemmet.


 
Pioner är verkligen underbara! Dessa är likadanda som jag har hemma på Borggården och jag älskar både färgen och doften!


Bror och jag hade köpt med jordgubbar som vi åt till kaffit. Mamma serverade dem i farmors gamla dessertskålar och det gör faktiskt sitt till för smakupplevelse att ha vackert porslin till det man äter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0