Sjuk?

Har haft ont i halsen de senaste dagarna så det är vila som gäller här i Borgen eftersom jag absolut inte vill att det ska bli värre än vad det redan är.

Det innebär även att jag står över dansen som var planerad ikväll, lite trist men faktiskt inget svårt beslut att ta även om jag sett fram emot att få testa om turerna fortfarande funkar som förut.

Utöver det fortsätter följetongen med alla dessa hantverkare och nu är det återigen takgubbarna som krånglar med mig. Fick ett sms igår kväll där det stod att dom skulle komma och montera skorstensskyddet idag. Så jag släpade i vanlig ordning ut en stege, men när jag kom hem från jobbet står skyddet på backen och inte en enda människa syns till.

Giv mig styrka alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0