En fantastisk dag

Som spenderades på jobbet.
Förra lördagen blev det otippat bra väder, 25grader och strålande sol. Jag jobbade delad tur, men på timmarna åkte jag ut till stugan där det bjöds på sillunch.



På kvällen var det ljummet och ljust så jag och Tea satt ute på balkongen i nästan två timmar innan jag var tvungen att trugsova för att orkar upp till jobbet igen. 


På söndagen blev det sämre väder och eftersom jag har haft semester sen i måndags har regnet fortsatt :(

Nåväl inte precis varje dag, men något dopp kommer det inte bli inom överskådlig tid. 

Igår skulle jag dessutom promenera till tåget (20min), åka till Ludvika, promenera till glasfirman som bytt vindrutan på Pecoral (20min) och därefter gå på date med en mycket lovande hane. Jag puffade upp håret lite innan, lockade det lite till och med.

Tror ni det var uppehåll då jag var ute och gick?
Tror ni att det kom en störtskur tio minuter innan vi skulle mötas upp?

Men han sa ändå att jag var fin , jag rodnade och sen vågade jag inte se honom i ögonen på en lång stund.

Seriöst, det här är fjärde killen typ två år som jag faktiskt vill träffa igen. Så hjälp mig nu hålla tummarna för att han 
1. Inte går upp i rök
2. Avböjer alla förlag om att ses igen, men ändå sänder ut signaler om att vara intresserad.
3. Konstaterar (tillsammans med mig) att det finns hinder vi aldrig skulle kunna överbrygga trots att ömsesidigt intresse finns.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0