Uggligt Utkast

När Brorsungen får komma hem från sjukhuset kommer klanen från barnafaderns sida att stå redo för besök. Tanken är att vi likt de tre vise männen ska överlämna gåvor till den nyfödda.

Jag har letat överallt men inte hittat varken rökelse eller myrra så jag fick tänka om och bestämde mig då för en blöj-skapelse. En uggla åff kårse.

Jag stötte dock på svårigheter i ett ganska tidigt skede av främsällandet, men med lite hjälp från lillasyster kunde jag komma vidare i processen och under kvällen stod ett första försök klart för bedömning.


Alltså det var sjukt mycket svårare än jag föreställt mig och jag är inte helt nöjd även om jag tyvärr inte vet riktigt vad det är som känns så fel...

Vad tycker ni? Vad behöver förbättras? Och hur gör jag det på bästa sätt?

Kommentarer
Postat av: Mamma


Den Hoar inte kan det var ditt problem?

Svar: hur vet du det? 😋
Allicen

2016-02-01 @ 10:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0