Karma is uppenbarligen a bitch

Har återigen haft några dagars besök. Fyra dagar fyllda av både nytta och nöje även om det just nu är oklart om nyttan räckte ända fram till mål...

Jag måste verkligen ha en rejäl skuld till Karma och hen har uppenbarligen bestämt sig för att bara fortsätta att inkassera. Den senaste tiden har jag haft ett och annat glädjeämne men nu är risken överhängande att det kommer att tas ifrån mig... och jag orkar faktiskt inte det.

Är det verkligen helt otänkbart att jag skulle få vara glad och bekymmersfri en liten tid?!

Hur som helst, det har lagats ännu mer mat i Borgen och frysen är verkligen proppfylld med matlådor nu 😃
Det är högst ovanligt att jag lagar till kött så gissa om den va lilla julafton för Tea när matskålen fylldes av bortskurna hinnor.


Imorse var det min tur att bli bortskämd med plättbrunch och nykokt blåbärssylt!


Med tanke på det fina vädret har jag spenderat oförsvarbart lite tid utomhus, men en promenad idag och en snabb sväng till stugan igår..


Man få vara glad för det lilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0