Rosarasande

En av bloggarna jag följer är Monas universum, det är väldigt mycket produktreklam i den bloggen, men det det går att att klicka i "markera som läst" på bloglovin så det funkar tycker jag.

Vad som är bra med Mona är att hon aldrig låtsas som att hon skriver om saker som av en händelse, utan hon är ärlig med att det är reklam när det är det.

Idag skrev hon om sitt samarbete med rosa bandet...


Utifrån det här inlägget kan jag bara dra en slutsats. "Det funkar alltså som så att en del av försäljningen av dessa rosamärkta produkter går till Cancerfonden"

Ok.

Men det funkar uppenbarligen även så att det läggs rätt mycket pengar på att bjuda mer eller mindre kända människor prylar i överflöd.


Här kommer därför mitt förslag: ge fan i att konsumera en massa onödig dret och sätt själv in hela den summan du tänkt spendera direkt till cancerfonden.

Tack för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0