Sovmorgonen

Klockan är halv tio och jag ligger fortfarande kvar i sängen. Har varit så uppe i varv dom senaste dagarna och verkligen längtat efter den här stunden.. 

Igår jobbade jag på förmiddagen och satte mig med skolböckerna direkt när jag kom hem. Efter nån timme va jag så trött att tog en paus på soffan. Somnade såklart och vaknade av att mobilen pep till varpå min första tanke och känsla var ren och skär ångest inför att jag trodde att jag skulle iväg till tåget. Hua!

Men nu har jag två lugna dagar framför mig. Visseligen har jag tio kilo kunskap som ska tryckas in i huvet, men jag är ändå ledig... Får gå omkring i mjukisbyxor, dricka te och lukta på blommorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0