Under trappan

Ni vet dom där gångerna då man håller på med nått och egentligen borde göra något ytterligare men väljer att vänta med det för att snabbare se resultat?
 
Varför gör man så?! 
 
När det gäller renoveringen av hallen är det utrymmet under trappen som varit det där ytterligare. Det skulle också spacklas men det blev inte gjort så idag tog jag tag i det. Men nu återstår att slipa där också. Jag som är så galet trött på allt slipdam! Och nu kommer det bli ännu mer :(
 
Och så räckte inte spacklet riktigt så på slutet blandade jag hej vilt av olika sorters spackel som fanns stående i Borgen. Det är ju trots allt ett ganska undanskymt område så det får bli som det blir.
 
 
Några av golvsocklarna sprack en aning när jag tog loss dem så nu är dom limmade och om jag kan hitta aldrig så lite spackel i nån tillsynes tom tub ska jag kleta igen dom gamla spikhålen också innan det är dags att måla.
 
Måla har jag dock gjort ändå idag men på elementet som nu gått från brunt till att vara grundmålat i typ grått. Håller tummarna för att det finns några flaskor vit sprayfärg här i gömmorna också för jag tyar inte att behöva lägga pengar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0