Pilotdagbok, pass 1

Först och främst ska jag skriva detta, jag vet att det antagligen finns en och annan läsare som tänker "hon som absolut inte skulle..." Och jadda jadda...

Nä, jag skulle inte. So far ska jag inte heller men jag ska ge det tre veckor och på det hela taget kan nog mottot för oss testpiloter tänkas vara just "man ska aldrig säga aldrig".

Med det ur världen så kommer här en uppdatering efter mitt första pass och den lyder som så att jag ska vara duktig flicka och inte säga vad jag tänker i nuläget. Jag ska låta denna erfarenhet sjunka in tills imorgon och försöka att applicera några av kuratorns pekpinnar på mitt tänkande.

Om jag lyckas med att tänka positivt och att tråckla ut alla knutar jag slog på mig själv under step-upen så kommer jag både boka upp mig på ett extra pass redan i morgon och i den bästa av världar även lägga till detta måndagspass även i vecka 2.

Tills dess kommer dessvärre promenaden hem vara det bästa med detta första pass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0