Överraskande middagsbjudning

Nisse skrev tidigare ikväll och frågade om jag ville med ut och äta om han bjöd mig på middag.

Jag brukar inte ha problem varken med att bjuda eller bjudas men när man vet att man inte kan betala eller bjuda igen så känns det plötsligt väldigt besvärande.

Till slut gick jag ändå med på utgång och vi begav oss mot en av Stadens restauranger som dessvärre visade sig redan ha stängt köket. Nisse ville åka vidare, så hastigt och lustigt var vi plötsligt på väg till Ludvika.


Och även fast det kanske är liiite obekvämt att låta någon annan betala så känns det liiite liiite som att jag är liiite liiite värd det en tentadag som denna!

Tack för maten Nisse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0