Ovan ytan

Jag har en deal, å ena sidan med mig själv och å andra sidan med någon annan.

Jag vet inte om ni märkt nått av det men dealen är att jag inte ska vara fullt så extrovert med mina känslor och det är verkligen inte lätt!

Jag vill så gärna skriva av mig känslor men känner inte riktigt att passar sig längre... Så har ni tänkt att jag verkar må bättre så är det inte så, jag låter det bara stanna i mina fingertoppar. Ni kommer märka det den dagen jag mår bra igen, den dagen jag känner lycka igen. Jag menar, verkligen märka. Om det någongång händer vill säga...

Hur som helst, det jag tänkte skriva var egentligen bara att det är konstigt hur bra tidsminne kroppen har. Min kropp känner till exempel av årsdagagarna för Lovely Sis innan jag själv hinner reflektera över dem och just ikväll kände jag att jag absolut behövde öppna min dagbok och skriva en rad - det visade sig va precis ett år sedan jag gjorde det sist.

Så jag kanske inte har någon vettig dygnsrytm i kroppen, men mitt känsloår det håller den reda på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0