Fulltecknad fredag

Ytterligare en förmiddag med grupparbete, denna gång blev vi dock klara och som bonus hann vi även smyga igång med nästa uppgift!

I den ska vi arbeta med en fiktiv arbetsplats och jag berättade om ett av de ställen jag jobbat med de sista åren, mina klasskompisar tyckte att det va en bra bransch att utgå ifrån så nu kör vi stenhårt på stresshantering i storkök :)

Detta är en uppgift som ger möjlighet till VG och eftersom jag ännu inte vet hur det gick på tentan så håller jag hoppet uppe om ett högt betyg på den och har därför meddelat gruppen att jag vill satsa hårt på det här. Nu jeflar ska jag dra nytta av all skit jag fått ta de senaste tre åren, banne mig!

Vid luch begav jag mig hem till en kompis som bjöd på supergod dragonkyckling och kaffe på maten med göttiga kakor till.


Efter en del babbel promenerade jag upp till byn för att köpa en present till den minsta av Ståhlbrudarna som fyller år idag.

Presentutdelning och eftermiddagskaffe i sällskap av en hel drös härliga människor innan hemgång och soffläge med Let's Dance på tv tablån!

Och det va den fredagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0