Förvirrande Fredag

Skulle mötas med min grupp i morse för att förbereda en opponering som vi ska ha på examination nu på måndag.

Vi har dock inte fått besked om vilken grupp vi ska opponera på så vi har inte kunnat utbyta arbeten och därför började jag fixa lite hemma i väntan på den omtalade solförmörkelsen.  

När så klockan va över 11 och inget hade hänt, förutom att det kanske blev aningen mer grått ute och att fåglarna tystnade, fick jag acceptera att även det skulle gå mig förbi.

Istället har jag ägnat lite tid åt att förbereda helgens ljusparty och nu är jag klar med mina give-aways


Jag ser verkligen fram emot visningen och hoppas att mina gäster ska uppskatta mina extra små överraskningar till dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0