Dagens snilleblixt

Alltså, känner ni igen känslan av att få en idé som är så bra att man nästan blir lite arg över att man inte kommit på den tidigare?
 
Under min weekend i Oskarshamn hittade jag en förpackning med dörrknoppar till ett näst intill oemotståndligt pris. Jag tänkte att en sådan knopp skulle passa bra på garderoben i nedre hallen men avstod från köp för att jag inte visste vad jag skulle ha de andra tre till. Efter att jag sovit på saken ändrade jag migg dock och tänkte att det va strunt samma om jag fick tre över, priset var ändå vad jag sett att man får betala för en i vanliga fall.
 
Och så nu när jag satt och åt frukost framför nyhetsmorgon såg jag mig omkring i det blå rummet och bara kom på det
 
Dom bruna knopparna i genomskinlig plast från tidigt 70tal kanske va tha shit en gång i tiden. Nu är dom bara shit! 
 
Lite svårt att se ordentligt kan hända men ni får anstränga er lite
 
Hiss eller diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0