Pilotdagbok, uppföljningen

Ikväll begav jag mig tillbaka till Värket för ett uppföljningsmöte med bästa coachen om hur veckorna som testpilot varit. Samt ta ställning till huruvida vi ville teckna medlemskap eller inte.

Jag har fattat beslutet att jag inte har möjlighet just nu att binda upp mig på ett avtal i prisklassen som det handlar om. Men det var mycket motvilligt jag lämnade ifrån mig nyckeltaggen.


Jag har pratat med min kurator om att jobba mer med plus- och minuslistor när jag fattar beslut men i det här fallet funkar det riktigt. Jag har många punkter att sätta upp på båda sidorna men med undantaget att plus-sidan i all oändlighet kan fyllas på med ord som "träning" "välmående" "friskvård" och därför måste utslaget göras av andra parametrar. I dagsläget är det min ekonomi som får styra. Tyvärr.

DET har jag i och för sig också pratat med kuratorn om. Att prioritera och att träningen säkert har en positiv inverkan på mitt mående...

Min plan är således att försöka komma iväg och delta på sommarträningen som är öppen för allmänheten och på så sätt hålla lågan vid liv. Jag vet att om jag stannar upp här kommer jag snabbt att glömma det som faktiskt var lätt och roligt. Därefter kan jag ta ett nytt beslut när antagningsbeskeden kommer och jag har ny fakta inför hösten.

Så, tack Värket och Coachen för den här chansen! Jag hoppas vi ses snart igen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0